Modul
Call centrum
INOVIO Call centrum je chytrý software navržený pro menší obchodní týmy, kterým usnadňuje vytváření a správu telefonických kampaní. Poskytuje komplexní podporu operátorům-obchodníkům a zajišťuje efektivní řízení call centra bez zbytečné administrativy.
CO UMÍ
INOVIO s call centrem
Organizovat
Vytváření a řízení telefonických kampaní s přehledem o průběhu a výsledcích.
Přidělovat
Automatické rozdělení kontaktů mezi operátory podle zvolených pravidel.
Zaznamenávat
Detailní evidence hovorů, poznámek, výsledků a navazujících úkolů.
Propojovat
Napojení na objednávky, nabídky, reklamace nebo servisní případy.
Vyhodnocovat
Přehledné statistiky, reporty a hodnocení úspěšnosti jednotlivých kampaní.
JAK TO FUNGUJE
Call centrum od INOVIO
01
Vytvoření kampaně
Operátor nebo vedoucí týmu vytvoří novou telefonickou kampaň s definovanými cíli a kontakty.
02
Rozdělení kontaktů
Kontakty jsou automaticky nebo ručně rozděleny mezi jednotlivé operátory.
03
Záznam komunikace
Operátor vede hovor, zaznamenává výsledek, domluvené kroky a případně navazuje další úkoly.
04