Modul

Reklamační řízení

INOVIO Reklamační řízení je komplexní řešení, které zajišťuje hladký průběh reklamací bez opomenutí a chyb. Díky automatickému workflow vede systém pracovníka celou procedurou krok za krokem a zajišťuje tak konzistentní zpracování každého případu. Manažeři navíc získávají přehledné reporty a analýzy pro vyhodnocení trendů a zlepšení procesů.
Reklamační řízení
JAK TO FUNGUJE

Reklamační řízení od INOVIO

Přijetí reklamace
01

Přijetí reklamace

Reklamace je zadána ručně, importem z jiného systému nebo automaticky z helpdesku či e-mailu.

Přidělení a řešení případu
02

Přidělení a řešení případu

Systém přidělí odpovědnou osobu a spustí řízený workflow podle typu reklamace.

Dokumentace a komunikace
03

Dokumentace a komunikace

Ke každému případu lze připojit související dokumenty, komunikaci a průběh řešení.

Vyhodnocení a reporting
04

Vyhodnocení a reporting

Po uzavření reklamace je případ zaevidován, vyhodnocen a připr

Nastavení cookies
Informace o cookies
Soubory cookies slouží ke zlepšení webových stránek, k zobrazování personalizovaného obsahu a k analýze údajů o návštěvnících. Technické cookies jsou pro chod webových stránek nezbytné - používáním webu s jejich využitím souhlasíte.
Technické cookies
vždy zapnuto
Zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnosti. Technické cookies můžete vypnout v nastavení svého prohlížeče, to však může negativně ovlivnit funkčnost webových stránek.
Výkonnostní cookies
Umožňují na základě vašich zájmů zobrazovat relevantní obsah a personalizované nabídky a reklamy na této stránce, na stránkách třetích stran a na sociálních sítích.
Analytická cookies
Nástroje třetích stran (například Google Analytics) umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí informací o tom, jak stránky užíváte. Soubory cookies shromažďují tyto údaje způsobem, který neumožňuje přímou identifikaci.
Souhlasím
Uložit nastavení