Modul
Fleet management
S modulem INOVIO Fleet Management získáte přehled a kontrolu nad správou firemních vozidel. Uspořádáte dokumentaci, splníte všechny povinnosti spojené s provozem a udržíte náklady na autopark pod kontrolou. Díky tomu ušetříte čas i starosti – a můžete se naplno věnovat tomu, co je pro vaše podnikání opravdu důležité.
CO UMÍ
INOVIO s vozovým parkem
Evidovat
Přehledná správa všech vozidel i řidičů na jednom místě
Ukládat
Veškeré dokumenty k vozidlům – technické průkazy, smlouvy i revize – vždy po ruce
Sledovat náklady
Záznam výdajů a dokladů spojených s provozem vozidel pro lepší kontrolu
Řešit události
Evidence havárií a pojistných událostí včetně historie a řešení
Hlídat termíny
Automatická upozornění na blížící se povinnosti – STK, pojištění nebo servis
Plánovat servis
Přehled oprav, servisních prohlídek a jejich historie u každého vozidla
Vést knihu jízd
Elektronická kniha jízd s možností zpětné rekonstrukce tras i nákladů
JAK TO FUNGUJE
Proces fleet management od INOVIO
01
Evidence vozidel
Na jednom místě si přehledně uspořádáte veškerou povinnou i volitelnou dokumentaci vozidlům – smlouvy, pojistky, osvědčení o registraci, ostatní dokumenty atd. Vozidla přiřadíte oprávněným řidičům a naplánujete údržbu. Je možné i propojení vozů s externími GPS systémy.
02
Provoz flotily
Vaši lidé (zasílají do systému účtenky za provoz a opravy) hlásí mimořádné události (poškození, nehody, …). Hlášené služební cesty se zapisují do knihy jízd, která je pro všechny případy vybavena funkcí “rekonstrukce knihy jízd”. Náklady na provoz můžete přiřazovat jednotlivým vozidlům či celé flotile. Plánované servisy a údržba jsou připomínány e-mailem dotyčným řidičům.
03