INOVIO
Go
INOVIO pokrývá celý proces od přijetí faktury až po její zápis do účetního systému. Přináší automatizaci, přehledné schvalování a rychlou komunikaci nad daňovými doklady.
Uživatelé
Počet uživatelů
+ 550 Kč
uživatel a měsíc
Moduly
Můžete vybrat 3 Moduly v ceně.
Automatizace faktur přijatých
Automatická evidence, schvalovací workflow, vytěžování
+ 1500 Kč
měsíc
Přidat
Evidence a oběh pokladních dokladů a účtenek
Automatická evidence, schvalovací workflow, vytěžování
+ 1500 Kč
měsíc
Přidat
Management smluv
Evidence, schvalovací workflow, vazba na faktury
+ 1500 Kč
měsíc
Přidat
Pošta a datové schránky
Stahování a workflow datových zpráv i naskenované papírové pošty
+ 1500 Kč
měsíc
Přidat
Schvalování objednávek vydaných
Vytváření a evidence, schvalovací workflow, párování na faktury přijaté
+ 1500 Kč
měsíc
Přidat
Finanční řízení zakázek
Vytváření a evidence zakázek/projektů, plán ekonomiky zakázky vs její realita
+ 1500 Kč
měsíc
Přidat
Schvalování faktur vydaných
Fakturace, schvalovací workflow, odeslání zákazníkovi
+ 1500 Kč
měsíc
Přidat
Cashflow dashboard
Jednoduchý výhled na finance firmy do budoucnosti
+ 1500 Kč
měsíc
Přidat
Proces Navigátor
Digitalizace jakýchkoliv administrativních procesů, např. cestovní příkazy, schvalování dovolených, změny na klientech a další
+ 1500 Kč
měsíc
Přidat
Podnikové rozpočty
Navrhněte a schvalte jednotlivé kapitoly rozpočtu, zkonsolidujte jej do firemního rozpočtu a schvalujte dle něj faktury nebo objednávky
+ 1500 Kč
měsíc
Přidat
Automatické vytěžování dokladů
Vytěžování faktur a účtenek a dalších dokumentů. V průběhu využívání INOVIA můžete měnit vytěžovací tarif Rapid/Vera/Bez vytěžování. Aktivace zdarma, platba pouze za skutečně vytěžené doklady
+ 0 Kč
měsíc
Přidat
Napojení na účetictví
+ 0 Kč
/ měsíc
+ 2000 Kč
/ měsíc
Instalace a konfigurace
+ 12900 Kč
jednorázově
+ 22900 Kč
jednorázově
Cena za řešení (bez DPH)
Můžete vybrat 3 Moduly v ceně.
Uživatelé: 10
Moduly: 0
... Kč / měsíc
100 000 Kč jednorázově