Modul

Digitalizace ostatních dokladů a účtenek

Digitalizací účtenek rozšíříte digitalizaci i na účtenky a zjednodušené daňové doklady. Náhrada pokladních deníků, rychlé schvalování a vymáhání dokladů od držitelů firemních karet.
Digitalizace ostatních dokladů a účtenek
Co umí

INOVIO s účtenkou

Co INOVIO umí?

Vytěžovat

automatická extrakce účtenek

Párovat na karty

automatická vazba na držitele platebních karet

Vymáhání od držitelů

automatické vymáhání dokladů od držitelů platebních karet

Schvalovat

schvalování podle nastavených oprávnění

Alokovat

ke střediskům, zakázkám či rozpočtům

Napojit pokladnu nebo PK

doklady se rovnou propojí s konkrétní pokladnou ve firmě

JAK TO FUNGUJE

Digitalizace ostatních dokladů a účtenek

Systém na veškeré drobné nákupy
01

Systém na veškeré drobné nákupy

Modul eviduje a zpracovává účtenky, pokladní doklady, paragony, zjednodušené daňové doklady a faktury za hotové do 10 000 Kč. Tedy drobné režijní náklady jako například nákupy PHM, kancelářské potřeby, ale i drobné výdaje pro zakázky a výrobu.

Správa pokladen a platebních karet
02

Správa pokladen a platebních karet

Definujte si libovolné množství pokladen a firemních platebních karet. Systém podporuje různé měny a kromě výdajů také příjmy – dotace do pokladen a vyplácení záloh na drobné výdaje.

Oběh, dotazy a vymáhání
03

Oběh, dotazy a vymáhání

Přímo v INOVIU si můžete nechat zdůvodnit jednotlivé výdaje. Dále Vám systém pomůže vymáhat chybějící doklady a účtenky od uživatelů platebních karet. Automaticky zpracovává výpisy z banky, vyhledává a páruje doklady s transakcemi. Chybějící účtenky vymáhá od příslušných pracovníků e-mailem či sms.

Schvalování
04

Schvalování

Veškeré výdaje firmy můžete mít pod kontrolou. Stačí jednotlivým typům dokladů nadefinovat postup jejich schvalování. Je jen na vás, zda budete schvalovat centrálně, jednokrokově, vícekrokově, nebo necháte odpovědnost na jednotlivých pracovních. Doklady můžete vázat na projekty, střediska, činnosti, apod.

Export do účetního systému
05

Export do účetního systému

INOVIO podporuje export do mnoha účetních systémů. Který je ten Váš?

Nastavení cookies
Informace o cookies
Soubory cookies slouží ke zlepšení webových stránek, k zobrazování personalizovaného obsahu a k analýze údajů o návštěvnících. Technické cookies jsou pro chod webových stránek nezbytné - používáním webu s jejich využitím souhlasíte.
Technické cookies
vždy zapnuto
Zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnosti. Technické cookies můžete vypnout v nastavení svého prohlížeče, to však může negativně ovlivnit funkčnost webových stránek.
Výkonnostní cookies
Umožňují na základě vašich zájmů zobrazovat relevantní obsah a personalizované nabídky a reklamy na této stránce, na stránkách třetích stran a na sociálních sítích.
Analytická cookies
Nástroje třetích stran (například Google Analytics) umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí informací o tom, jak stránky užíváte. Soubory cookies shromažďují tyto údaje způsobem, který neumožňuje přímou identifikaci.
Souhlasím
Uložit nastavení