Modul
Automatizace faktur přijatých
INOVIO pokrývá celý proces od přijetí faktury až po její zápis do účetního systému. Nabízí automatizaci, propracované schvalování vhodné i pro firemní skupiny, účtování a rychlou komunikaci nad daňovými doklady napříč firmou – vše připravené podpořit váš růst.
CO UMÍ
INOVIO s fakturou
AI extrakce
získávání z emailu a vytěžení
Automatizovat
schvalování nebo operace nad dokladem
Propojovat
s objednávkami, rozpočty, vozidly, smlouvami
Alokovat
střediska, zakázky, případy, rozpočty
Asistovat
účtování, kódování
Úpravy systému
robustní konfigurace a vývoj na míru
Cloud i u Vás
provozujeme jej, kde potřebujete
Exportovat
do libovolného systému
JAK TO FUNGUJE
Automatizace přijatých faktur
01
Automatická registrace a vytěžení dokladu
INOVIO automaticky načítá faktury z e-mailu, úložišť i skenerů a vytěžuje klíčová data – výstavce, částky, DPH. Dokumenty jsou ihned dostupné oprávněným osobám, propojené se smlouvami a objednávkami. Vše běží ve firemním úložišti s efektivním a bezpečným workflow.
02
Start elektronického oběhu dokladu
INOVIO automaticky přiřazuje schvalovatele s možností změny, posílá e-mailové notifikace a umožňuje export přehledů pro snadnou práci. Oprávnění uživatelé tak vždy reagují na správné doklady.
03
Vazba na ekonomické řízení firmy
INOVIO lze rozšířit o moduly, které propojí schvalování faktur s objednávkami, smlouvami, rozpočty či projekty. Systém umožňuje kontrolu dokladů podle těchto vazeb, rozúčtování na střediska i činnosti a evidenci i pro holdingy. Podrobnosti zde
V čem se INOVIO liší od jiných produktů?
Vývoj na míru
upravíme Vám INOVIO programováním na míru, pokud budete potřebovat
V cloudu i u Vás
nainstalujeme kamkoliv chcete a kdykoliv přesuneme jinam
Privátní cloud
v INOVIO Professional Cloud instalaci nejsou jiné firmy, než Vaše
Konfigurovatelnost
připraveno rychle na aktuální potřeby i budoucí změny ve společnosti
Odkoupit nebo pronajmout
Nákup nebo pronájem s možným odkupem
Přidělený konzultant
s Vámi nastaví INOVIO a bude Vám k dispozici