Digitalizace účetnictví
Zautomatizujte zpracování účetních dokladů a faktur. Mějte účetnictví pod kontrolou, bez papírů a duplicitních činností.
Digitalizace účetních dokladů
Jednotné zpracování všech dokladů
Faktury, účtenky i další dokumenty spravujete v jednom systému se stejným postupem.
Automatické vytěžení dat
Systém rozpozná důležité údaje z PDF, skenů i fotek bez ručního přepisování.
Efektivní schvalování a kontrola
Doklady procházejí schvalovacím workflow podle nastavených pravidel.
Propojení s účetnictvím
Po schválení jsou doklady připraveny pro export do účetního systému.
Jak to funguje?
Doklady jsou automaticky načteny, vytěženy a ověřeny systémem. Následně prochází schvalovacím workflow podle firemních pravidel a jsou bezpečně archivovány. Celý proces je propojen s ERP systémem, což zajišťuje plynulý tok dat bez manuálního zásahu.
Přijetí a vytěžení dokladů
Kontrola a schvalování
Propojení s dalšími agendami
Export do účetnictví
Klíčové moduly
INOVIO Vytěžování faktur, dokladů a dokumentů automaticky rozpoznává a zpracovává údaje z různých typů souborů, čímž šetří čas a eliminuje ruční přepisování. Systém pracuje s PDF, skeny i fotografiemi a je připraven na vysoké objemy dokladů.
- rozpoznávání dat z PDF, skenů i fotek
- vytěžení faktur, účtenek, smluv nebo pošty
- validace údajů a doplnění chybějících dat
- napojení na schvalovací a účetní procesy
INOVIO Automatizace přijatých faktur výrazně zrychluje zpracování došlých dokladů – od vytěžení údajů až po jejich zaúčtování. Umožňuje nastavit schvalovací workflow, kontrolu návazností a propojení s dalšími agendami.
- automatické vytěžení dat z PDF i skenů
- schvalování faktur podle firemních pravidel
- propojení na smlouvy, objednávky a zakázky
- export schválených faktur do účetního systému
INOVIO digitalizace ostatních dokladů a účtenek umožňuje pohodlný sběr, evidenci a zpracování dokladů mimo běžné fakturační procesy. Uživatelé mohou doklady snadno nahrávat z mobilu či e-mailu a systém je dále směruje ke schválení a zaúčtování.
- příjem dokladů přes mobil, e-mail nebo skenování
- schvalovací workflow pro nákupní i cestovní výdaje
- napojení na střediska, zakázky a rozpočty
- export do účetního systému včetně digitální archivace Zeptat se služby ChatGPT
INOVIO Schvalování objednávek vydaných zajišťuje hladký a přehledný proces schvalování nákupů podle firemních pravidel. Díky návaznosti na rozpočty a automatizaci workflow minimalizuje chybovost a zdržení.
- definice schvalovacích pravidel a postupů
- automatické workflow dle typu nebo částky objednávky
- provázání s rozpočtem a dalšími moduly
- přehledný stav schválení pro všechny zúčastněné
INOVIO Důvěryhodný archiv zajišťuje bezpečné a zákonné uchování elektronických dokumentů v souladu s požadavky legislativy. Poskytuje kontrolu nad životním cyklem dokumentů, jejich verzemi a přístupovými právy.
- splnění požadavků eIDAS a národních předpisů pro dlouhodobé uchovávání dat
- automatická archivace dokumentů z procesů systému INOVIO
- bezpečné uložení s řízením přístupových práv a auditní stopou
- rychlé vyhledávání a přehledné zobrazení historie dokumentů
INOVIO Vytěžování faktur, dokladů a dokumentů automaticky rozpoznává a zpracovává údaje z různých typů souborů, čímž šetří čas a eliminuje ruční přepisování. Systém pracuje s PDF, skeny i fotografiemi a je připraven na vysoké objemy dokladů.
- rozpoznávání dat z PDF, skenů i fotek
- vytěžení faktur, účtenek, smluv nebo pošty
- validace údajů a doplnění chybějících dat
- napojení na schvalovací a účetní procesy
INOVIO Automatizace přijatých faktur výrazně zrychluje zpracování došlých dokladů – od vytěžení údajů až po jejich zaúčtování. Umožňuje nastavit schvalovací workflow, kontrolu návazností a propojení s dalšími agendami.
- automatické vytěžení dat z PDF i skenů
- schvalování faktur podle firemních pravidel
- propojení na smlouvy, objednávky a zakázky
- export schválených faktur do účetního systému
INOVIO digitalizace ostatních dokladů a účtenek umožňuje pohodlný sběr, evidenci a zpracování dokladů mimo běžné fakturační procesy. Uživatelé mohou doklady snadno nahrávat z mobilu či e-mailu a systém je dále směruje ke schválení a zaúčtování.
- příjem dokladů přes mobil, e-mail nebo skenování
- schvalovací workflow pro nákupní i cestovní výdaje
- napojení na střediska, zakázky a rozpočty
- export do účetního systému včetně digitální archivace Zeptat se služby ChatGPT
INOVIO Schvalování objednávek vydaných zajišťuje hladký a přehledný proces schvalování nákupů podle firemních pravidel. Díky návaznosti na rozpočty a automatizaci workflow minimalizuje chybovost a zdržení.
- definice schvalovacích pravidel a postupů
- automatické workflow dle typu nebo částky objednávky
- provázání s rozpočtem a dalšími moduly
- přehledný stav schválení pro všechny zúčastněné
INOVIO Důvěryhodný archiv zajišťuje bezpečné a zákonné uchování elektronických dokumentů v souladu s požadavky legislativy. Poskytuje kontrolu nad životním cyklem dokumentů, jejich verzemi a přístupovými právy.
- splnění požadavků eIDAS a národních předpisů pro dlouhodobé uchovávání dat
- automatická archivace dokumentů z procesů systému INOVIO
- bezpečné uložení s řízením přístupových práv a auditní stopou
- rychlé vyhledávání a přehledné zobrazení historie dokumentů
Propojení s účetními systémy
Firmy, které nám důvěřují
Naše řešení využívají společnosti různých velikostí a odvětví, které chtějí mít kontrolu nad svými nákupními procesy a dosahovat vyšší efektivity.