Modul
Schvalování objednávek vydaných
Modul Schvalování objednávek pomáhá firmám řídit nákupní požadavky a kontrolovat náklady. Objednávky lze navázat na rozpočet a schvalují je pouze oprávnění uživatelé, což zefektivňuje celý proces a urychluje zpracování faktur.
CO UMÍ
INOVIO se schvalováním objednávek
Zjednodušit
Žádanky, objednávky i centrální nákup pohodlně na jednom místě
Přizpůsobit
Objednávky ve vlastním designu podle potřeb vaší firmy
Schvalovat
Vystavení a schvalování objednávek přes chytrý workflow INOVIO FlexiFlow
Rozúčtovat
Automatické rozdělení nákladů podle typu nebo střediska
Napárovat
Faktury se automaticky spárují s příslušnými objednávkami
Podepisovat
Elektronické podpisy přes inSign bez tisku a papírování
Propojit
Napojení na smlouvy i přijaté faktury pro úplný přehled
Zúčtovat
Položky objednávky jednoduše spárujete s fakturou
Zrychlit
Faktury v souladu s objednávkou schválíte rychleji a bez zdržení
Hlídat
Každá objednávka může být napojena na firemní nebo projektový rozpočet
Sdílet
Přílohy a interní komunikaci máte přímo u každé objednávky
JAK TO FUNGUJE
Proces schvalování krok za krokem
01
Všechno na jednom místě
Faktury, žádanky, nákupní objednávky – když budete chtít, všechno, co je určeno ke schválení, uvidíte v jedné frontě.
02
Každý má právo žádat
Vytvořte žádanku na nákup, nechte si ji schválit a když bude schválena, kupte si to. Pokud máte ve firmě nákupčího, on vaše nákupní požadavky překlopí do objednávek. Půjde to snadno. Žádanky můžete seskupovat do různých objednávek pro různé dodavatele, jako byste plánovali víkendový nákup.
03
Vytvářejte objednávky s vazbou na rozpočet
Ve spojení s modulem Finanční řízení rozpočtů můžete (ale nemusíte) omezit vydávání objednávek schváleným rozpočtem.
04
Vyplňte několik údajů, a máte PDF objednávku
Ve svých objednávkách můžete mít vlastní loga, barvy i rozvržení. Pokud není ještě objednávka schválená, v PDF to uvidíte – neplánované nákupy nehrozí. INOVIO není žádný primitivní cloud, který by vás omezoval nebo zkoušel vaši pozornost.
05
Elektronické podepisování objednávek
INOVIO digitalizuje i klíčový krok v procesu objednávek, a to podepisování smluvními stranami. Integrace se systémem inSign přináší právně nepopiratelné podepisování pomocí ručně psaného podpisu (biometrický podpis). V praxi je největším přínosem výrazné zrychlení. Závaznost objednávky můžete navíc posílit vložením do důvěryhodného elektronického archivu.
06