Modul

Contract management

INOVIO Contract management je systém, který zvládne správu smluv s dodavateli, odběrateli i spolupracovníky – jednoduše vše na jednom místě. Umožní vám efektivní přípravu smluv, řízení jejich životního cyklu, hlídání smluvních povinností i centrální uložení.
Contract management
CO UMÍ

INOVIO se smlouvou

Co INOVIO umí?

Verzovat

Přehledná práce s návrhy a verzemi smluv ve formátu MS Office (Word, PowerPoint)

Hlídat

Automatické hlídání povinností smluvních stran a připomínání důležitých termínů

Propojovat

Vazba na faktury i objednávky pro komplexní řízení smluvní agendy

Schvalovat

Připomínkování a schvalování smluv s využitím INOVIO FlexiFlow

Omezovat

Řízení přístupů ke smlouvám a řízené seznamování s jejich obsahem

Podepisovat

Elektronické podepisování smluv pomocí nástroje inSign

JAK TO FUNGUJE

Contract management

Řízený vznik smluv
01

Řízený vznik smluv

Přehledným způsobem stanovíte, kdo z firmy se má ke smlouvě vyjádřit, a kdo ji musí schválit. Tato komunikace je centrálně evidovaná. Verzování, zamykání, kategorizace smluv je samozřejmostí. Se smlouvami mohou být seznámeni určení pracovníci a systém tato seznámení zaeviduje.

Elektronické podepisování smluv
02

Elektronické podepisování smluv

INOVIO digitalizuje i klíčový krok v procesu smluv, a to podepisování smluvními stranami. Integrace se systémem inSign přináší právně nepopiratelné podepisování pomocí ručně psaného podpisu (biometrický podpis). V praxi je největším přínosem výrazné zrychlení. Právní závaznost smlouvy můžete navíc posílit vložením do důvěryhodného elektronického archivu.

Práce se smlouvou
03

Práce se smlouvou

Plnění smlouvy můžete podpořit automatickým upozorňováním na důležité milníky, povinností smluvních stran, předávky a další. Ti správní a předem definovaní lidé obdrží upozornění na blížící se termín. Smlouvu můžete vázat na faktury, rozpočty a objednávky. Při zpracování faktur přijatých uvidíte, jak byl nastaven plán plateb nebo které přílohy mají být povinnou součástí faktury. U každé smlouvy můžete přehledně uchovávat její dodatky a také interní poznámky.

Archivace a uchovávání
04

Archivace a uchovávání

Situace, kdy papírové originály smluv kolují a schovávají se ve firmě v různých kancelářích, přináší mnohá rizika. INOVIO Vám pomůže zavést jednoduchý a logický systém. Digitální archiv využijete při každodenní práci a dokážete u něj pružně řídit oprávnění a přístupová práva pracovníků, a to i na úrovni jednotlivých smluv. Můžete pak shromáždit všechny papírové originály smluv do centrálního archivu, který budete potřebovat pouze při právních sporech. Jakkoliv obsáhlý stávající archiv (ať už papírový, nebo digitální) vám na začátku spolupráce převedeme do INOVIA.

Vazby na další systémy
05

Vazby na další systémy

Evidenci smluv běžně propojujeme s účetními a ERP systémy – například číselníky zakázek, středisek, smluvních stran apod.

Nastavení cookies
Informace o cookies
Soubory cookies slouží ke zlepšení webových stránek, k zobrazování personalizovaného obsahu a k analýze údajů o návštěvnících. Technické cookies jsou pro chod webových stránek nezbytné - používáním webu s jejich využitím souhlasíte.
Technické cookies
vždy zapnuto
Zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnosti. Technické cookies můžete vypnout v nastavení svého prohlížeče, to však může negativně ovlivnit funkčnost webových stránek.
Výkonnostní cookies
Umožňují na základě vašich zájmů zobrazovat relevantní obsah a personalizované nabídky a reklamy na této stránce, na stránkách třetích stran a na sociálních sítích.
Analytická cookies
Nástroje třetích stran (například Google Analytics) umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí informací o tom, jak stránky užíváte. Soubory cookies shromažďují tyto údaje způsobem, který neumožňuje přímou identifikaci.
Souhlasím
Uložit nastavení